Friday, 13 March 2015

Jumaat (13-03-2015)

apa ingat aku mainan?
apa ingat aku sampah?

kau datang..
kau dekat..

kau berpuitis..
kau berkata manis..

apa kau ingat aku tiada perasaan??
apa kau ingat aku tidak peduli??

kata2 kau semburkan bagai esok semuanya indah..
kata2 kau manis membuat aku terapung di udara..

apa dulu kau kata hidup bersama..
apa dulu kau kata tidur bersama..

tapi begitu mudah kau lupa..
begitu mudah kau tukarkan semuanya..

hahahaha..
hahahaha..

lumrah kehidupan..
mengajar erti kematangan..

luka?? mana ada..
sedih?? lagi tak ada..

just keep smiling..
jalan macam biasa..

pagi aku berlari..
petang aku berenang..

sabtu tengok wayang..
ahad tido..

rutin kebiasaan kehidupan aku..
biarlah semuanya keseorangan..

asalkan aku bahagia..
dan tidak bermain hati manusia yg lain..

biarlah aku menjadi org terakhir yang kau lukai..


8 comments:

  1. Aiyo, apa sudah jadi? :O

    Kau chill jelah. Single best apa. boleh notty2 hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. boleh notty2 ye.. notty ngn awak lahh.. boleh?? XD

      Delete
  2. Biarkan dia pergi seperti angin yang bertiup sepi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ingin aku,
      dia pergi seperti ditiup taufan... ;-)

      Delete
  3. Nie sorang lagi ..
    Kan dah cakap .. Nu'man kan ada ... :p
    Hari nie malam jumaat Kliwon .. aummmm ..kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha sebab malam Kliwon lah xbleh tdo.. hahaha ;)

      Delete
  4. Replies
    1. hahaha.. dh xbleh tegang.. ehh tenang..

      Delete